Já a mé jarní radosti♥

Zima už nás opustila a já jsem neskutečně moc ráda, že konečně nastalo to pravé jaro. Na to, že zimu nemám ráda, tak na ni budu vzpomínat v dobrém. Zažila jsem tolik nových zážitků, zkušeností a  našla lásku. Díky zimy jsem začala být opět šťastná a dostala se ze špatných situací, které se vláčely několik týdnů, měsíců. Vždy jsem schovávala mé problémy pod masku, abych mohla být oporou druhým, aby věděli, že jsem tady pro ně, abych jim byla motivací být silní. A teď tu masku nepotřebuji, i když se pohybuji v začarovaném kruhu. Jsem šťastná. 

Zavírám oči a vzpomínám si na pocit, který jsem měla, když jsem kráčela po Havířově na první letošní jarní procházce. Vnímala jsem pouze paprsky slunce, které příjemně hřálo, dodávalo energii. Vnímala jsem vůni a atmosféru přírody, která mě obklopovala. Zároveň jsem vnímala vzpomínky, které se mi s touto procházkou prolínají. Na tuto procházku chodím již šestým rokem s někým, se kterým jsem už rodina a nebo bývalá přítelkyně či nejlepší kamarádka. Vzpomínám si na časy, kdy jsme popadli BigShock a nechávali se unést odpočinkem, relaxací a zároveň i s 17 km v nohách. Občas bych se chtěla vrátit do těchto vzpomínek a prožít si je znovu. Protože za každou vzpomínku jsem neuvěřitelně vděčná.

Vždycky jsem se řídila, že neplánované akce jsou těmi nejlepšími. Potvrdilo se mi to už mockrát. Když jsme jeli do ZOO, na Pustevny, když jsme podnikli nějaké večerní zábavy a mnoho, mnoho dalších. A tomu tak bylo několikrát i pár dní zpátky.

Opět jsem za hodinu obletěla svět - Svět Miniatur Ostrava


Žermanický park



Coffee Time



6 komentářů:

  1. Tady si někdo užíval krásného dne... Já už se moc těším na více sluníčka a volna...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A věřím, že takových dní bude více.

      Doufám, že se ti také vydaří si takové dny užít =)

      Vymazat
  2. Pěkné fotky! Ten svět miniatur mě zaujal, ani jsem netušila, že něco takového existuje :)

    LENN

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.