Jak mít rád druhé?


,,Mít rád lidi a milovat lidi, to je celé tajemství a snad jediný recept na štěstí. Kdo myslí jenom na sebe, ochudí jiné o sebe, ochudí sebe o jiné, zakrní a zahyne. "
Jan Werich

Co je to mít rád?

Mít rád je v podstatě to samé, co milovat, ale v jiné formě. Máte rádi druhé takové, jací jsou. Jste schopni s nimi strávit spoustu a spoustu času a nedáte na ně dopustit. I když ne vždy se s nimi shodnete, tak se po čase usmíříte, uznáte chybu druhého i tu svou, tu pak následně napravíte, protože Vám na druhém záleží. Nechcete jeden druhého ztratit. Přes všechny špatné situace se dokážete přenést, pomáháte jeden druhému. Víte, že i kdyby jste druhému zavolali ve dvě ráno, že potřebujete pomoct, tak by Vám ten druhý pomohl. Protože Vás má rád.
Co je to milovat?
Milovat je silnější forma mít rád. Je to emoce, která je silná a pro člověka neuvěřitelně důležitá. Když milujete druhého, je to pocit, na kterém Vám nejvíc záleží, který Vám dokazuje, že si jeden druhého vážíte, že chcete spolu sdílet věci, které s nikým jiným nelze. Je to o tom, že vybudujete spolu vztah, na kterém postupně pracujete. Postupně si vybudujete lásku, důvěru, upřímnost, vzájemné pochopení, toleranci, ohleduplnost, loajalitu, důstojnost atpd.

A aby jste mohli mít rádi nebo milovat druhé, musíte začít mít rádi i milovat sami sebe. Protože Vy jste odrazem lásky, kterou ostatním dáváte. Něco dáte, něco se Vám vrátí. Když budete mít rádi a milovat druhé, budete mít život, jaký si zasloužíte, kterého si budete moct vážit. Protože není nic důležitějšího, než mít ty, které můžete mít rád a milovat. Není nic důležitějšího, než mít kolem sebe lidi, na které se můžete obrátit, na které se můžete spolehnout, se kterými můžete sdílet společné zážitky, tajemství, zkušenosti, ale i své životy.

Body, které Vám pomůžou mít rád druhé nebo si uvědomit vztah k nim.

Vždy chci psát o tom, co je mi nejbližší, chci psát o něčem, co mám sama odzkoušené a pomáhá mi to být šťastná. A díky těchto bodů mám dobré vztahy s těmi nejbližšími. S těmi, které mám ráda a které miluju. 
Uvědomila jsem si své chyby, které jsem dělala vzhledem k chování se k druhým a ty mi pomohly sepsat tyto body.
Doufám, že pomůžou i Vám stejně, jako pomohly mně.
„Lidé, kteří mě nenávidí, mě motivují."
  • Každému člověku v našem životě dáváte lásku, ale každému jinak. Záleží na tom jestli v pozitivním nebo negativním slova smyslu. Jakou lásku jim dáte, takovou Vám ji vrátí. 
  • Buďte tady jeden pro druhého. Tím, že si vybudujete určitý vztah mezi sebou, získáváte důvěru druhého. Buďte k sobě upřímní, mějte se rádi. Podporujte se, společně se bavte. Sdílejte život jeden s druhým. Získejte si důvěru druhého.
  • Když si budete vyčítat chyby jeden druhému, je to špatně. Protože se máme mít rádi takoví, jací jsme. Máme se rádi pro chyby. Nikdo není dokonalý. Nevyčítejte si chyby neustále dokola, napravte je společně a díky nim získáte zkušenosti. Vyčítáte-li si chyby, máte se opravdu rádi?
  • Jste-li šťastní Vy, budou i druzí. Uděláte-li radost druhým, udělá radost druhý i pro Vás.
  • „Nemůžete mluvit negativně nebo negativní řeči poslouchat, a přitom se cítit dobře."
  • Mějte rádi sebe, pak budou Vás budou mít rádi i druzí.
  • Buďte vděční za každou chvíli s druhým, buďte vděční za všechno, co jste pro sebe udělali, za všechno. Tak budou vděční i druzí Vám. Budete si více jeden druhého vážit. 
  • Díky vděčnosti k druhému, od druhého k Vám, dáváte a získáváte lásku. Láska dělá Vás takové, jací jste, čímž dokážete mít rádi a milovat. To jací jste, jak máte rádi, jak milujete Vám vrací druzí.
  • Buďte upřímní k sobě i k druhému. Na upřímnosti se budují vztahy. Dáte upřímnost, upřímnost se Vám vrátí. Upřímnost je důkazem, že Vám na druhém záleží a máte ho rádi.
  • Sdílejte spolu dny, zážitky, zkušenosti, myšlenky a pocity.
  • Neplánované akce, jsou ty nejlepší!
Za slova, věty, řádky, vděčím spisovatelce Rhondě Byrne, která mi otevřela oči
 a naučila mě třeba právě to, že si máme všímat maličkostí, být vděční
a že máme milovat sebe, druhé, mluvit pozitivně♥
Vee


3 komentáře:

  1. Být upřímná a mít ráda sama sebe, to je pravda..

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek :) podle mě hlavně ta upřímnost je hodně důležitá a také si uvědomit, že každý je jiný a každý si prošel různými věcmi :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.