Zlín - (tentokrát) plánované akce jsou taky nezapomenutelné

Zoo ve Zlíně se nám líbila natolik, že jsme ji jeli navštívit znova. Ale ukázat ji někomu jinému, provést tam ty, kteří ji s námi chtěli poznat. Hodně se mi stává, když projdu, třeba za týden, stejná místa několikrát, tak mě to už nebaví a není to nic záživného. Ale u tohoto výletu se to říct nedá. Bavilo mě to stejně, jako když jsme tam jeli minulý týden. I tak jsme našli věci, kterých jsme si minule nevšimli, takže jsme nacházeli pořád něco nového. Takže další krásné vzpomínky jsme si dovezli s sebou do Havířova. A s nimi i tyto další krásné fotky.Vee 


4 komentáře:

  1. Krásné fotky! :)
    Úplně jsi mi připomněla, jak strašně dlouho jsem nebyla v zoo.. Když nad tím tak přemýšlím.. v roce 2015 jsem byla s kamarádkou u ní v Liberci. Ale od té doby jsem asi do žádné nepáchla. Pořád přemlouvám přítele, ať mě vezme v Ústí nad Labem do zoo (tu si totiž jako jedinou pamatuji ze svého dětství, kdy jsme tam jeli s rodiči :D), ale on na to moc není. Možná se tam někdy vypravím sama. Mám strašnou chuť očumovat a fotit zvířátka.

    PS: Vy dva jste taky hezká zvířátka ♥ :D :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup dokud jsou ještě prázdniny! ♥ Držím palce, ať ti Zoo vyjde♥ Tahle vážně stála za to ♥

      Heh, děkujeme! Byli jsme hlavní atrakcí :D

      Vymazat
  2. Krásně jsi to vyfotila. :) Zoo Lešná je podle mě nejrássnější v ČR, ráda tam jezdím. Teď to mám kousek od bytu, ale stejně tam jedu spíš tak jednou ročně, protože je to tak pr mě vždycky výjimečné. :) Tento rok se ale chystáme místo Lešné do Olomouce. Není sice tolik krásná, ale je třeba poznávat i jiná místa. :)


    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Dnes jsme navštívili Zoo v Praze a stejně se mi nejvíce líbila tato ve Zlíně:)

      Ať se líbí,

      měj se,

      Vee

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.