Jak si dokážu udržet krásný den?

Vždycky jsem byla člověkem, že při špatné náladě a situaci jsem si to zhoršovala ještě víc, naschvál. Dělalo mi to dobře - alespoň jsem si to myslela. Ale po nějaké době mi "někdo" ukázal, že to není život, který bych chtěla žít. Vždycky jsem byla člověkem, kterého dostalo špatné období na kolena a neuměl se postavit na vlastní nohy a přejít to. Vždycky jsem byla člověkem, který byl citlivý, mimo kontakt s lidmi, uzavřená sama do sebe. Člověk vždycky potřebuje dostat takovou tu "facku" od života, aby si uvědomil, jak se má začít chovat a jak má vnímat svět. A nejlepší je, když mu k tomu někdo pomůže, vezme vás za ruku a z toho všeho vás vytáhne ven. A najednou si přijdete jako v pohádce a cítíte se šťastní.  O tom, jak jsem se cítila tehdy, jak se mi tehdy povedlo ze šlamastyky ven, dnes psát nechci, možná, že na to někdy přijde, kdo ví. Dnes chci psát o tom, jak se mi daří to "být šťastná" udržet každý den krásný a plný dobré nálady (i když ne vždy se to povede). Možná i ve vás to vzbudí něco, co by vám mohlo pomoct ke šťastnému životu a udržet si krásný den.

Jak si dokážu udržet krásný den?


Mám takových pár bodů, které mi ten den krásný udrží. Přiznám se, že ne vždy je mám na paměti a vždy mě musí něco nebo někdo nakopnout, abych si na ně vzpomněla. 

Raduji se z maličkostí

Tento bod nečtete poprvé, čtete-li blog pravidelně. Radosti z maličkostí jsou základem téměř všeho. Hlavně dobré nálady a krásného dne. Špatný den, špatná nálada? Nevadí! Stačí si všimnout drobnosti každého dne, díky kterým se usmějete nebo vás nějakým způsobem "zahřejí". Stačí je jen najít, stačí být pozorný. V mém případě slunečný den, dobře připravená káva, radost ostatních, přítomnost přátel, snídaně od přítele, úsměv, vděčnost, upřímnost, dobrosrdečnost, krásný pejsek, zajímavá knížka, něco sladkého na zub a mnoho mnoho dalšího. 

Zkušenosti

Jak jsem se zmínila na začátku článku, mám na paměti zkušenosti z minulosti. Není to tak, že žiju minulostí, ale že žiju tím, že se učím z vlastních i cizích chyb. Nenaučíte se nic lépe tak, že si vyzkoušíte chyby přímo " na tělo". A právě díky tomu myslím na své zkušenosti a vím, jak se mám v dané situaci chovat. Nejvíce mi v hlavě zůstane všechna ta bolest, která si tím vším prošla. A proto to opakovat nechci. Vnímala jsem život pesimistickým způsobem a to byla chyba. A proto teď vnímám svět jako optimista.

Odreaguji se

Sedět doma, zalezlá v pokoji, schovaná pod peřinami, smutné písničky, polštář nasáklý litry slz. Bejvávalo. A jak je to dnes? Přátelé, zábava, veselé písničky, psychická vyrovnanost, podpora přátel a přítele. Nejdůležitější pro mě je být s někým. Zajít na kávu, projít se, pobavit se. Nechci zajít do kina, udělat si nějaké speciální odpoledne. Vystačí mi přítomnost těch, kteří mě podporují a jsou tu pro mě. Tímto se odreaguji.

MOC - R. B.

Článek by se přece neobešel bez mé oblíbené motivační knížky - už se nemohu dočkat, až se dostanu k dalším, které mám na seznamu! Stačí pár řádků a hned se cítím lépe. Vážně si život bez této knihy už nedokážu představit, tolik mi pomohla. A právě tady se ocitám na bodě radosti z maličkosti a vděčnosti. 
Článek, který vám poví více o MOCI najdete ZDE - příjemné čtení, doufám, že vám třeba taky někdy pomůže. 
 

5 komentářů:

  1. veľmi pekný motivačný článok, s ktorým úplne súhlasím! :).
    optimizmusť a radosť z maličkostí, je základ nie len krásneho dňa, ale celého človeka a života! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát! :) ♥ Jsem ráda, že se najde někdo takoví, kdo souhlasí a má to stejně :)

      Vee

      Vymazat
  2. Mám to podobně, je super umět takhle na všechno pohlížet pozitivně. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  3. Motivačné knihy vedia fakt pozdvihnúť náladu. Sama tieto knihy čítam ešte radšej ako nejaké romány, kde je aj tak polovica deja nereálna.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.