Plánování - diář, mobilní aplikace a online. Co mi vyhovuje nejvíce?

Už dlouho jsem přemýšlela nad článkem, který by vám mohl usnadnit život alespoň v maličkostech. Maličkosti pomáhají k snazšímu a šťastnějšímu životu. Když jednou jsem si plánovala věci ohledně brigády na léto, dočasné brigády, školy, života a celkových potřeb a dokonce i návštěv lékařů. A pak mi došlo, že to co právě plánuji je to, co jsem vám už dlouho chtěla napsat. A myslím, že vzhledem ke konci června, se tento článek hodí a může vám i pomoct v plánování na prázdniny!♥ Příjemné čtení a plánování! ♥ 

Diář? 


Diáře možná, ale nejsou pro mně. Moje písmo je nečitelné, sama ho po sobě nepřečtu, úpravu diářů mám nepřehledný. Diář zapomínám brát s sebou, zapomínám do něj vpisovat věci a mám v něm zmatek. I v mém milovaném Pohodáři, který mi sloužil spíše jako relaxace ve čtvrtém ročníku, kdy jsem se musela odreagovávat z hodin, ve kterých jsem se připravovala na letošní maturitní zkoušku. 

Diář musím pořád tahat s sebou v tašce a je celkem prostorný. Krom toho  v létě velké kabelky či batohy nenosím. A propisky! No hrůza! Ani nevím kam je dávám, pořád je ztrácím a když už si potřebuji něco zapsat a do kabelky si ji dala, tak ji v rychlosti nemohu najít! Propisky jsou zlo! A navíc, tento diář - Pohodář, je s relaxačními omalovánkami, které vyžadují pastelky a je určen k relaxaci. Jenže já ne to bohužel nemám už čas, když nejsem ve škole... Ale v září se na vysoké bude zase hodit, doufám.

Mobilní aplikace? 


Mobilní aplikace ano, ale jen na rychlé případy. Na obchodu s aplikacemi najdete miliony aplikací, které usnadňují plánování. V poslední době jsem si oblíbila aplikaci To Do, která je přehledná, lze k různým úkolům dne napsat poznámky, přidat datum i čas, upozorní vás to, aby jste "TO DO" to, co potřebujete a nezapomněli na to. Telefon nosím pořád s sebou, což všichni z nás. Je to rychlé, snadné a přehledné. Nemusíte tak s sebou nosit pořád propisky - a nehledat je jako já, pastelky, je to přehlednější. Pro mně vyhovující, protože moje písmo tam nevyužiji a urychlí to čas. 

Můžete plánovat jednotlivé dny, dělat složky a seznamy. A co víc, měnit vzhled k jednotlivému dnu - což mám strašně ráda na takových aplikacích, měnit si vzhled podle svého a k tématu. Vytáhnout telefon. Naplánovat. Upozornit. Odškrtnout. jeho splnění. A hotovo! 


Online plánování? TRELLO. 

Online plánování, za mně ano. Promyšlené dlouhodobé plánování, které není jen na rychlovku. Nejlepší varianta pro plánování mého času, úkolů, povinností a všeho možného. Můžete vytvářet nástěnky, karty, psát poznámky, k nim připisovat detaily, čas, místo, přidávat fotky, grafy, informace, cokoli, jen aby vám to vyhovovalo. Tatko stránka je v českém jazyce - po zaregistrování, což mi neuvěřitelně vyhovuje, je to snazší. Opět můžete na nástěnkách s úkoly měnit pozadí, dle libosti. K jednotlivým kartám přidávat samolepky, různě si je vylepšit. 
I když tento plánovač je online a používám ho pouze na notebooku, vyhovuje mi nejvíce. Je pro mně nejvhodnější, nejvýhodnější a nepřehlednější.


Další článek, který bude s tímto tématem bude souviset bude více motivační. Bude o tom, jak na to, aby jsme si správně zorganizovali plány a abychom se k tomu vůbec dokopali. Pamatujte, že nejdůležitější je motivace k tomu, čeho chceme dosáhnout. Bez ní nelze přejít most, který znázorňuje dlouho cestu za našimi sny♥!

Jak si plánujete "život" Vy?

Těším se na Vás v dalším článku,

Your Vee♥

8 komentářů:

  1. Ahoj, díky za tip! Používám Google Kalendář v kombinaci s Dollerem. Ale na online plánovač kouknu. Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, taky děkuji za další plánovač :) ! I vám přeji pěkný den♥

      Vee♥

      Vymazat
  2. Je to dobrý tip na to, jak si všechno naplánovat. Já jsem z té staré školy a nejvíce mi vyhovuje klasický diář. Mám v něm vše a nedám bez něj ani ránu, ale každému vyhovuje něco jiného. Třeba časem také přejdu na takové vymoženosti :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je článek úplně pro mě šitý na míru. :D ♥ Já jsem velký plánovač, mám diář do školy, fitness diář, sešit na úkolování se a spoustu dalšího. Ráda zaznamenávám nejlíp všude všechno, je to hrozná vlastnost. Deník jako takový poslední dobou zanedbávám, ale to přejde. :D

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že se v tomto článku někdo našel! ♥

      Děkuji, taky se měj krásně! :))

      Vymazat
  4. To já zase diáře ano, ostatní způsoby mi nikdy nevydrží a nekontroluju je. V diáři si vybarvujju a lepím si samolepky jak malá :D Ale musím mít malý diářek, protože velký bych sebou taky netahala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si vždycky vše zapisovala do kalendáře v telefonu - přeci jen ho mám pořád po ruce a nezabare tolik místa jako papírový diář. Ale když se mi telefon rozbil a společně s ním mi zmizeli veškeré plánovaé akce včetně upozornění na narozeniny a svátky, tak jsem přesedlala na klasický papírový diář. Sice ho nemám u sebe stále jako telefon, ale každý den do něj mrknu, co mám na celý týden v plánu, abych cca věděla. :)

    INKA – focení, líčení, bydlení, lifestyle a další!

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.