Jak nejraději trávím čas?

Každého z nás baví něco jiného. Někdo sedí u počítače, jiní tráví mnoho času v knihovnách, jiní zase v kavárnách, u učení, sportováním a jiní zase cestováním. Koníčků je vážně velké množství. 

Kdysi mým koníčkem bývaly sporty. Od malička jsem se věnovala gymnastice, atletice a rope skippingu. S tím jsem bohužel musela skončit po nástupu na střední školu. Tyto koníčky byly jen na základní škole. Změna byla těžká, ale bohužel jsem se s tím nějakým způsobem musela vyrovnávat. Čas všechno zahojil, je to přece nejlepší lék, říká se, ale vzhledem k mé trpělivosti tomu tak není. Trvalo to o něco déle.





Nyní jsou mým největším koníčkem přátelé, kavárny. Na tyto dvě věci nedám dopustit. S přáteli trávíme téměř každý víkend, vždy něco vymyslíme, ať už je to bowling, oslavy, procházky, túry. 
A káva? V mé oblíbené kavárně trávím minimálně 4-5 dní v týdnu. Jo je to docela dost, ale to prostředí mám vážně ráda, jiné takové místo vážně nemám. Prostředí mi zkrášlí má oblíbená káva, tedy cappuccino, latte nebo ice coffee, vše s příchutí karamelu - miluji sladké! Mohla bych tam trávit hodiny, vážně. Při nedávné návštěvě Prahy, jsem našla další kavárnu, ve které bych chtěla trávit čas stejně, jako v téhle. Je to Kavárna co hledá jméno. Nemám slov, jak se mi tam líbilo, příjemná obsluha, prostředí velice originální a ještě lepší káva. Už se těším, až budu moct tady napsat: Vítejte v ...! 








Hodně času také strávím u učení. Celé čtyři roky se snažím procházek se slušným průměrem, kvůli vysoké školy, což se mi dařilo, vlastně ještě daří. Momentálně mám za sebou dvě maturitní zkoušky - písemnou slohovou práci z JČ a písemnou praktickou; v následujícím týdnu mě čeká ústní praktická zkouška. Když nad tím přemýšlím, tak mě učení asi vážně baví, což je strašně divné v dnešní době, já vím. Ale musím uznat, že lidí, kterým na škole záleží stejně jako mě, je celkem málo. A jsem ráda, že patřím mezi ně. Neříkám, že bez školy - vysoké či maturity, nejde dokázat příliš mnoho, ale chci dokázat toho, že vysokou školu zvládnu, půjdu si za svým snem a jak jsem už psala, jednoho dne vám tady napíšu: Vítejte v ...





Občas se věnuji kreslení. Nejsou to extra umělecká díla, ale myslím, kdybych tomu věnovala více času než do teď, tak by to mohlo být i lepší. Mý blízcí i já sama jsem si všimla, že kreslím pouze tehdy, když mám epileptický záchvat. Což mi přijde strašně zvláštní. Nakreslím pouze polovinu toho, čeho chci a už to pak nedodělám. Takže mám pár nedokončených obrázků. Ale z dřívějších let se najdou nějaké, které nejsou až tak k zahození.
Ve škole si neustále vybarvuji antistresové omalovánky v mém milovaném Pohodáři, který mi usnadňuje můj život co se týče organizace. Vše hezky rozplánované a ještě se u toho dá velmi dobře uvolnit. 

Jak trávíte čas Vy? ♥


Vee


6 komentářů:

  1. Moc hezký článek. Kdysi jsem tancovala, ale s vysokou a tak trochu s klouby důchodcovské kvality šlo vše straniu. Teď je mým koníčkem blog, kosmetika a videohry, protože ve srovnání se školou je to úplně hloupoučké, a tak se snadno odreaguji. Jinak moc držím palce u zbytku maturity:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát^^
      s kloubama vím jak ti je, mám to samé :/

      Vymazat
  2. Hezký článek. Mezi moje koníčky patří cestování především po Česku a Slovensku, blogování a móda.
    BLOG: Svět nad hlavou

    OdpovědětVymazat
  3. pekný článok a pekne fotky, po tej knižke sa musím obzrieť :) ja moc koníčkov nemám, časovo nestíham, ale baví ma blogovanie aj keď taktiež to nieje na 100percent :)
    pekny blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc si toho vážím :)

      Myslím, že v dnešní době moc času na příliš koníčků ani není, ale najdou se i takoví :))

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.